




Een middag parade in rotterdam...heerlijk sfeertje op zo n festival. Voor de kinderen erg leuke dingen te doen Schilderen, voorstellingen, tekenen, zweefmolen. Clau, Cees en Cas waren er ook en we wilden graag dezelfde voorstelling bezoeken, maar helaas vol..... Ro dacht ik zet Sem gewoon op mn nek dan ziet hij het ook en inderdaad zo heeft Sem de voorstelling van Jacob de piloot kunnen volgen...



Zie foto eronder Noek voor het eerst op het potje...voorlopig vindt het alleen maar interessant om op te zitten. Wel een erg leuk gezicht als je ziet hoe ze heen en weer loopt met het potje......











































