Ze mochten zelfs nog op de foto met Knofje!!!!!





Afgelopen zondag met Pa en adri een ochtend naar het strand geweest......Het was heerlijk weer dus goed vertoeven aan het strand.


Sinds de geboorte van Noek proberen we al onze belevenissen bij te houden dmv een site. Sinds kort dus deze blog. We hopen dat jullie regelmatig deze "blog" bezoeken en willen mee genieten van al onze mooie momenten met familie, vrienden, vriendinnen. En van onze momenten met elkaar!!!!










































