Hoera Sem is alweer 9 jaar!!!!!
Hij heeft een heerlijk dag gehad en is weer goed verwend met al zn kado`s.
Voor het eerst had hij zijn eigen verlanglijstje gemaakt, met voornamelijk sporttieve kado`s!!! Echt een sportgek die Sem....van wie zou hij het hebben.
Voor het eerst was hij ook echt zenuwachtig voor zn verjaardag, schattig om te zien....
We hebben een heerlijk weekje gehad met elkaar in Juliana dorp....een lekker ruim huis en nog best aardig weer waardoor de kids ook lekker in en om het huis konden spelen.
Verder zijn we nog lekker gaan zwemmen, bowlen, dagje naar het strand en zee aqarium, dagje naar speeltuin de goudvis.....
volgend jaar weer.......













































