24 maart 2008

Pasen 2008


2e paasdag gingen we met alle meiden, mannen en kids brunchen in de schaapskooi. Het was erg leuk, gezellig en lekker. Voor de kids een tafel om aan te kleuren, eten enz....Ook de mama`s en papa`s hebben genoten van al het lekkers wat er bij het buffet te vinden was. Een bezoek van de paashaas kon niet uitblijven al hadden veel kids door dat het Andy was ( jammer leuk geprobeerd Andy)

Voor de kinderen patat met allerlei lekkers erbij. Van eten kwam niet veel maar goed voor het idee is het opgeschept ha ha

Er lag genoeg sneeuw om mee te gooien dat deden de kids dus ook volop. Hier sneeuwmonster "Wolf"

Hoe bedoel je actie foto

Papa even een leuke foto gemaakt van mama met dr meissie....

1e paasdag Sem en Noek opgehaald van de logeerpartijen. Met Sem ( moeders ook) tussen de middag maar ff een tukkie gedaan, want hij was zo moe. S`middags arriveerde de familie en zijn we gezellig aan het gourmetten geslagen. De kids vonden het erg leuk om zelf hun vleesje te bakken al brande Sem wel 2 vingers.

Ze kan zo lekker klederen met haar brood etc...

Afgelopen zaterdag gingen papa en mama een avondje uit!!!Dus Noek een nachtje naar mama en Henk en Sem mocht bij Enrique logeren ( leuke pics van de logeerpartij op link van leeuwen)Papa en mama hebben genoten en de kids ook!!!