12 mei 2008


eten met de dijkshoorntjes!!

28 april 2008

Sjaak de piraat



Het is dan wel geen Sjaak de piraat op dit plaatje, maar de show van Sjaak de piraat ( vanm in de Dorpshoeve) was minstens zo leuk. De kinderen genoten ervan en zijn omgedoopt toch echte piraten volgens "Sjaak". Foto`s volgen nog....
Joyce heeft inmiddels een foto naar me gemaild dus die heb ik er even tussen geplakt ( 2e van links is Sem op het podium)

Kiebelbeestjes




Woensdag avond was er een tentoonstelling van het project in Sem zn klas nl "Kriebelbeestjes"Erg druk was het maar erg leuk om te zien wat de kinderen allemaal voor beestjes hadden gevonden en wat een mooie dingen er geknutseld waren. Mn complimenten juffen erg leuk gedaan. Een liedje mocht niet ontbreken en de avond begon met een optreden van de hele klas.

Opa en Oma pasten zaterdagavond op en namen Sem mee naar de lampionnen optocht. Hij vond het erg leuk, maar wel een eind lopen vond tie. Het was natuurlijk veel te licht dus zijn ze de dorpshoeve gymzaal nog even ingegaan om het effect van de kaarsen in de lampion te laten zien...helaas Sem zn kaars was al op.

Ro en ik gingen zaterdagavond uit eten met Marco en Nanny. Gezellig naar het pakhuis waar we lang op onz eten moesten wachten helaas!! S`middags kwamen ze eerst langs voor eem meeting met de kids.....

Vrijgezellen party Ed

Ro had zn fototoestel meegenomen zodoende heeft hij wat pics gemaakt van het avondje met Ed. Het was erg gezellig volgens de mannen ( dat was ook wel aan de tijd dat ze thuis kwamen te merken uur of 05.30!!??)en is voor herhaling vatbaar, hellaas is Ed volgens mij voorlopig de enige man die trouwt ha ha. Dan maar een andere reden zoeken voor nog een leuke avond.


Sinds Noek kan staan sleept Sem haar helemaal door de kamer. Noek valt regelmatig als ze zelf door de kamer kruipt en overal gaat staan, want ze wil meer dan dat ze al kan. Zo moet ze het leren zullen we maar denken "met vallen en opstaan".