
Noek vond alle spanning en drukte prachtig om haar heen al heeft ze geen idee waar het nu eigelijk om gaat.....Later op de avond liep ze door de pakjes heen en pakte af en toe een pakje uit. Vond alles even mooi en liet aan iedereen alles zien.

Uit volle borst mee zingen zorgt er altijd voor dat de Sint je zeker hoort....

Piet had na het bonken op het raam en het strooien een flink rommeltje achtergelaten in gang. Hier zie dat Hannie, Syl en Oma lang uit liggen om alles weer op te ruimen.

De kids werden verast door een persoonlijke boodschap van de Sint op dvd. Ze keken hun ogen uit en vonden het heel gek als sintrklaas hun naam zei of iets over ze vertelde.....Hoe weet die man toch alles?

Er lag natuurlijk weer een hele berg kado`s voor de kinderen. Ze zijn weer erg verwend door Nicolaas, maar goed het is gelukkig maar 1 keer per jaar sinterklaas (oh ja maar ze zijn ook nog een keer jarig ach nou ja).....ze hebben erg genoten van de avond en waren erg blij met alles wat ze gekregen hebben.