Wij hebben weer heerlijk moorkoppen gegeten bij mams en Henk en zijn s`middags langs de singel allemaal spelletjes gaan doen ( foto toestel vergeten). Om 16.00 uur was alles al afgelopen ivm Apeldoorn en zijn we bij Jo en Eric in de tuin beland waar de rosè en bier rijkelijk vloeide......Het was een tuin vol maar erg gezellig de kids vermaakte zich ook prima met elkaar. Wij wilden met de wolfjes pizza eten, maar we zijn na 1,5 uur tevergeefs wachten toch maar even naar wout gegaan, we kregen nl erge trek....
Op de foto hieronder genieten de kids van de spelletjes (rommel) die we hebben gescoord. Noek vind haar muts no zo mooi dat ze hem nog regelmatig op heeft.







































