Tijdens het oplaten van de balonnen regende we helemaal weg. Sem raakte in paniek, want de ballon van Noek vloog weg zonder kaartje. Noek vond het helemaal niet erg, maar Sem des te meer.
Daarna traditioneel een moorkop gegeten met fam Seenks, Roel en Margreet bij mama en Henk, erg gezellig natuurlijk.
In de middag naar de spelletjes en de rommel markt waar Sem alle spelletjes heeft gedaan behalve de waterballen, daar waren we te laat voor. Het had zelf centjes bij zich, maar geeft ze niet graag uit, in tegen stelling tot zn moeder ha ha, hij heeft nl niks op de markt gekocht. Noek heeft eigenlijk ook best veel spelletjes gedaan,maar het springkussen was toch wel favoriet.
Daarna lekker geborreld achter het gemeentehuis en bij Jo en Eric een pizza gegeten. Ze waren goed gelukt Wil en lekker!!!!!!!!!!





Samen met Michel en Debbie hadden we afgelopen zondag een reunie georganiseerd voor de Fam Camfferman, fam van Lia.
Het weer zat niet mee, we wilde graag barbequen maar hebben uiteindelijk de sate, balletjes en knakworsten maar bij de makro gekocht ipv barbeque vlees.
Het mocht de pret niet drukken en het werd een geslaagde middag en avond. Bijna iedereen was er en het was leuk om met iedereen weer eens bij te kletsen. Sommige zie je redelijk vaak en sommige een paar jaar niet dus het werd wel weer eens tijd.
De kinderen konden het ook goed vinden met elkaar. Sem en Mick kunnen het zowiezo goed vinden.....de rest sloot eigenlij moeiteloos aan.




























