Je blijft voor altijd in ons hart schat, we denken elke dag aan je......
Liefs Papa, mama Sem en Noek
Sinds de geboorte van Noek proberen we al onze belevenissen bij te houden dmv een site. Sinds kort dus deze blog. We hopen dat jullie regelmatig deze "blog" bezoeken en willen mee genieten van al onze mooie momenten met familie, vrienden, vriendinnen. En van onze momenten met elkaar!!!!










































